Loading...

Kanta-asiakaskortit

Tee jokaisesta asiakkaasta kanta-asiakas kanta-asiakaskortin avulla. Tutustu helposti muokattaviin mallipohjiin joko leima- tai rei'itysvaihtoehdolla.
Tarkastele tietoja

Määrä

Kannusta toistuviin ostoksiin erityisillä eduilla tai alennuksilla.

  • Standard-käyntikortin koko (85 x 55 mm)
  • Reikä- ja leimakorttimallit
  • Valikoima paperilaatuja

Hyödyllinen sekä asiakkaille että sinulle
Pienikin kannustin voi auttaa luomaan pitkiä asiakassuhteita. Kanta-asiakaskortilla voit palkita asiakkaan paluun pienellä lahjalla tai alennuksella, ja samalla yrityksesi nimi, logo ja yhteystiedot pysyvät tallessa asiakkaan lompakossa tai kukkarossa. Jos haluat lisää hauskuutta ja sitoutumista, yhdistä ne yksilöllisiin kanta-asiakaskortin leimasimiin – tehden jokaisesta ostoksesta syyn tulla takaisin yhä uudelleen ja uudelleen.

Palkitseva ja hauska
Sen lisäksi, että kanta-asiakaskortit ovat näppärä myynninedistämiskeino, ne lisäävät hauskuutta ja tyytyväisyyttä asiakkaan kokemukseen. Joka kerta kun joku ostaa jotain, voit antaa hänelle ripauksen VIP-kohtelua. Pienikin ilon hetki voi kannustaa häntä tekemään ostoksia uudelleen kerta toisensa jälkeen.

Helppo suunnitella ja tilata
Onko sinulla mielessäsi ideaa kanta-asiakaskorteista? Tutustu räätälöitäviin reikä- tai leimakorttien mallipohjiin, mukaan lukien kaksipuoliset vaihtoehdot. Kun olet saanut mallisi valmiiksi, tee siitä omasi lisäämällä siihen yrityksesi tiedot. Me huolehdimme lopusta. Kortit toimitetaan sinulle huolellisesti viimeisteltyinä ja valmiina kestämään jatkuvaa käyttöä.

VistaPrintin valikoimassa on Kanta-asiakaskortit mallipohjia moneen eri makuun.

Arvostelut

Arvostelujen jakautuminen

Arvostelijoina 5 asiakasta

Tosi hyvä

2. lokak. 2024 | Piritta | Verified Buyer
Jaetaan asiakkaille

hyvä ostos

20. syysk. 2024 | Merja | Verified Buyer
Kivat kortit ja tulevat ajanvaraukseen käyttöön

Hyvät tuli

13. syysk. 2024 | Outi | Verified Buyer
Kortin luominen teidän sivulla oli jokseenkin työlästä (en enää muista miksi), mutta kun lopulta sain kortin tehtyä, niin melko kivan näköinen siitä tuli.

Ihanat kortit

14. kesäk. 2024 | Henrietta | Verified Buyer
Tosi hienot ja laadukasta matskua

UPS pilaa paketit

27. syysk. 2023 | Maija | Verified Buyer
Tuotteet tulivat perille hajonneessa paketissa ja likaisena.
Vastaus VistaPrint-asiakaspalvelutiimiltä:
Hei Maija, kiitos palautteestasi ja pahoitteluni tapahtuneesta. Ikävä kuulla, että paketti oli hajonnut matkan varrella ja tuotteet olivat likaantuneet. Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta he voivat miettiä kanssasi parhaan ratkaisun ongelman korjaamiseksi. Saat asiakaspalvelumme kiinni chatissa, sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 0800 145 724 (Puhelu on maksuton). Kiitos jo etukäteen ja mukavaa pian koittavaa viikonloppua. -VistaPrintin tiimi

Näytetään arvostelut 1-5

Työskentele yhdessä suunnittelijan kanssa

Anna meidän suunnitella se puolestasi

Ei enää arvailuja. Me hoidamme koko suunnitteluprosessin ideoinnista aina tiedostojen toimittamiseen tilillesi.

Suunnittelupalvelujen banderollikuva

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Kanta-asiakasohjelmat ovat suosittuja monilla eri toimialoilla, kuten ravintoloissa, erilaisten palvelujen tarjoajilla, vaatekaupoissa ja putiikeissa. Monet asiakkaistamme kertovat, että he ovat saaneet enemmän vakioasiakkaita ja kasvattaneet asiakasuskollisuutta.

Sen lisäksi, että voit jakaa kanta-asiakaskortteja kassalla tai sisällyttää niitä paketteihin, voit levittää sanaa julisteilla, pöytäkylteillä, vinyylibanderolleilla ja monilla muilla tavoilla.

Siihen on paljon erilaisia mahdollisuuksia. Jälleenmyyntikaupat voivat tarjota alennusta tietyn ostosmäärän jälkeen. Ravintolat voivat tarjota ihmisille ilmaisen aterian tai alkupalan. Ja palveluntarjoajat voivat tarjota esimerkiksi ilmaisen tunnin tai tilauksen.

Yksilöllisissä kanta-asiakaskorteissamme ei ole magneettinauhaa eikä skannaustekniikkaa. Niitä ei voi siis pyyhkäistä tai skannata, vaan ne toimivat reikä- tai leimakortteina.

Valitettavasti emme voi laatia kanta-asiakasohjelmaa puolestasi. Pääset parhaiten alkuun miettimällä, mistä kanta-asiakkaasi pitävät eniten ja mikä saisi heidät tuntemaan itsensä erityiseksi.