Kanta-asiakaskortit
Tarkastele tietoja
Määrä
Kannusta toistuviin ostoksiin erityisillä eduilla tai alennuksilla.
- Standard-käyntikortin koko (85 x 55 mm)
- Reikä- ja leimakorttimallit
- Valikoima paperilaatuja
Hyödyllinen sekä asiakkaille että sinulle
Pienikin kannustin voi auttaa luomaan pitkiä asiakassuhteita. Kanta-asiakaskortilla voit palkita asiakkaan paluun pienellä lahjalla tai alennuksella, ja samalla yrityksesi nimi, logo ja yhteystiedot pysyvät tallessa asiakkaan lompakossa tai kukkarossa. Jos haluat lisää hauskuutta ja sitoutumista, yhdistä ne yksilöllisiin kanta-asiakaskortin leimasimiin – tehden jokaisesta ostoksesta syyn tulla takaisin yhä uudelleen ja uudelleen.
Palkitseva ja hauska
Sen lisäksi, että kanta-asiakaskortit ovat näppärä myynninedistämiskeino, ne lisäävät hauskuutta ja tyytyväisyyttä asiakkaan kokemukseen. Joka kerta kun joku ostaa jotain, voit antaa hänelle ripauksen VIP-kohtelua. Pienikin ilon hetki voi kannustaa häntä tekemään ostoksia uudelleen kerta toisensa jälkeen.
Helppo suunnitella ja tilata
Onko sinulla mielessäsi ideaa kanta-asiakaskorteista? Tutustu räätälöitäviin reikä- tai leimakorttien mallipohjiin, mukaan lukien kaksipuoliset vaihtoehdot. Kun olet saanut mallisi valmiiksi, tee siitä omasi lisäämällä siihen yrityksesi tiedot. Me huolehdimme lopusta. Kortit toimitetaan sinulle huolellisesti viimeisteltyinä ja valmiina kestämään jatkuvaa käyttöä.
Arvostelut
Arvostelijoina 5 asiakasta
hyvä ostos
Hyvät tuli
Ihanat kortit
UPS pilaa paketit
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Kanta-asiakasohjelmat ovat suosittuja monilla eri toimialoilla, kuten ravintoloissa, erilaisten palvelujen tarjoajilla, vaatekaupoissa ja putiikeissa. Monet asiakkaistamme kertovat, että he ovat saaneet enemmän vakioasiakkaita ja kasvattaneet asiakasuskollisuutta.
Sen lisäksi, että voit jakaa kanta-asiakaskortteja kassalla tai sisällyttää niitä paketteihin, voit levittää sanaa julisteilla, pöytäkylteillä, vinyylibanderolleilla ja monilla muilla tavoilla.
Siihen on paljon erilaisia mahdollisuuksia. Jälleenmyyntikaupat voivat tarjota alennusta tietyn ostosmäärän jälkeen. Ravintolat voivat tarjota ihmisille ilmaisen aterian tai alkupalan. Ja palveluntarjoajat voivat tarjota esimerkiksi ilmaisen tunnin tai tilauksen.
Yksilöllisissä kanta-asiakaskorteissamme ei ole magneettinauhaa eikä skannaustekniikkaa. Niitä ei voi siis pyyhkäistä tai skannata, vaan ne toimivat reikä- tai leimakortteina.
Valitettavasti emme voi laatia kanta-asiakasohjelmaa puolestasi. Pääset parhaiten alkuun miettimällä, mistä kanta-asiakkaasi pitävät eniten ja mikä saisi heidät tuntemaan itsensä erityiseksi.